Ordning och reda, pengar på fredag

Jag kom precis hem efter en misslyckad jakt efter ett par tyska klassiker som vi ska läsa i skolan. Jag var (och är fortfarande) ute efter bland annat Franz Kafka - Die Verwandlung (Förvandlingen) och Ingrid Noll - Die Apothekerin. När jag frågade mig för i ett antikvariat fick jag svaret att "de kan finnas i källaren. Ta bara trappan ner här till höger."



Hur tänkte de att jag skulle hitta vad jag letar efter inom de närmsta 40 åren?
Och -  får man ens behandla böcker såhär?
Posted in Other
2011-03-11 at 17:14:43



Comments
Postat av: Dom

hahaha prime

2011-03-11 @ 17:37:05
Postat av: Martina

Answer: Mm I know, good luck finding what you're looking for there..

2011-03-11 @ 17:54:40
URL: http://gatomalo.blogg.se/
Postat av: H

Haha klockrent! Ner i Fritzels källare bara å kolla om du hittar nått.

2011-03-11 @ 18:03:20
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback