Hur lyckas jag?

Kostja säger alltid att jag gör mej illa pa allting, hela tiden. I köket är det värst, där finns nämligen manga saker att göra sig illa pa. Knivar, lök, skap att sla huvudet i, bänkar att sla in fingrar i mm mm.
I alla fall, jag hällde precis upp lite flingor i en skal, och satte mej vid datorn. När jag började skriva blev hela tangentbordet rött av blod. "Konstigt" tänkte jag. "Blöder jag näsblod?" (Vilket jag normalt aldrig gör.) Jag skuttade upp fran min stol och iväg till närmaste spegel. Jag tittade noggrannt tillbaka pa min egna spegelbild. Jag kunde inte se blod nagonstans. "Vars i helvete kommer det ifran?" Jag fick panik. Kollade under armarna, bakom öronen, i munnen, jaa jag tänjde till och med ut näsborrarna till dubbel storlek för att kunna se bättre om det kanske ända kom där innifran. Men icke.

Det visade sig att det kom fran min högra fot. Bada mina fötterna var blodiga och pa den högra har jag nu ett 1 centimeter langt jack. Hur i hela friden jag lyckades med det är ännu en gata. Jag tappade ingen kniv den korta tiden jag var i köket, sa vitt jag kan komma ihag.

Om du skulle veta nagonting om detta, var vänligen kontakta mej eller släng iväg en kommentar här nedanför.


OBS! Känsliga tittade varnas!

Posted in Fun
2010-06-02 at 10:52:33



Comments
Postat av: Mamma

Ni kanske har blodiglar i köket som någon illvillig person har planterat in. Har du några ovänner? :)

2010-06-02 @ 12:16:56
Postat av: Aron

Har ni nått vasst på en stol eller nått? Dock tycker jag att dina fötter ser lite magra ut!? Du äter väl mer än fejkade blåbär får vi hoppas:)

2010-06-02 @ 21:22:56
Postat av: HÅKAN

2 frågor!!

hur gör man illa sig påå lök???

och hur fick du blod över heeela tgnbordet då du har ett sår på foten???

märkliga människa=)

2010-06-02 @ 21:35:16
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback