Svar på tal

HÅKAN om Hur lyckas jag?:
2 frågor!!
hur gör man illa sig påå lök???
och hur fick du blod över heeela tgnbordet då du har ett sår på foten???
märkliga människa=)
SVAR: Lök bildar en ond och olidlig lukt/rök/anga som far en att grata. Använder du alltid cyklop eller?
SVAR2: Jag maste ha rört vid mina fötter när jag satte mej ner pa stolen. I skräddarställning.

Aron om Hur lyckas jag?:
Har ni nått vasst på en stol eller nått? Dock tycker jag att dina fötter ser lite magra ut!? Du äter väl mer än fejkade blåbär får vi hoppas:)

SVAR: Vassa stolar är det ont om. Vete fasen hur jag lyckades alltsa. Blabären akte i soptunnan. De var vidriga.

Mamma om Hur lyckas jag?:
Ni kanske har blodiglar i köket som någon illvillig person har planterat in. Har du några ovänner? :)

SVAR: Ohujedamej. Det hoppas jag verkligen inte. En fraga tillbaka bara, jag minns att när jag var liten var vi och badade i Mattsunds-träsket (eller vad heter det?) och där fanns det blodiglar i vattnet av nagot slag. Kan det stämma?


Posted in Other
2010-06-12 at 00:03:02



Comments
Postat av: Mamma

Svar angående blodiglar i vattnet. Menar du inte Antnästräsket? Där fanns inga blodiglar...däremot en blodkvinna som tillät sin hund att bita sönder er fotboll utan att ens be om ursäkt

2010-06-12 @ 13:51:48
Postat av: Martina

Nee det var i mattsund. kan man inte bada där nagonstans?

2010-06-12 @ 15:54:54
URL: http://gatomalo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja det finns en "badplats" i Måttsund. Fast blodiglar...nääe

2010-06-12 @ 19:27:21
Postat av: Martina

kanske inte blodiglar, men na skorvar av nat slag

2010-06-12 @ 19:44:01
URL: http://gatomalo.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback