Glad midsommar!

När jag kom hem från IKEA igår satt de fortfarande där jag lämnade dem. De pluggade 10 timmar i sträck, helt utan paus. Helt galet. Jag kom i alla fall hem fran IKEA med flädersaft, tunnbröd och sourcream and onion chips. (De har inga sana här i Tyskland förutom Pringles, men det räknas inte. Deras daliga sortiment pa chips kräver dock ett helt eget inlägg. Aterkommer inom en snar framtid.) Jag blev lite besviken pa sortimentet i Schwedenshoppen eftersom att det på hemsidan stod att de skulle ha päroncider. Vilket de inte hade. Snopet.



Nu har jag i alla fall svängt ihop en pastasallad med tonfisk och slängt ner jordgubbar, chips, nektariner, mackor och flädersaft i kylväskan. Luftmadrasserna är ocksa nedpackade och nu väntar jag bara på att Kostja ska komma hem sen sticker vi iväg till sjön igen. Termometer står på 23-26 grader och det ser ut att bli en riktigt bra midsommar.

Glad midsommar!
Posted in Eatable
2010-06-25 at 12:07:30



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback