Spara minnen

Jag har blivit så himla pysslig på sista tiden, och jag älskar det! Jag kan liksom inte förstå varför jag inte har använt min pyssliga sida förut, det är så himla roligt. Här på bilden nedanför håller jag på med albumet om Australien. I skrivande stund är jag klar med den och jag är jättenöjd! Det är stor skillnad mellan att ha alla bilderna på datorn och att ha de allra bästa i ett fotoalbum. Det är ett tips jag kan ge till alla: Gör ett fotoalbum med dina absoluta favoritbilder! Minnen är fantastiska!

Sockarna har jag fått av Kostja i födelsedagspresent! De är hur mysiga som helst och är flitigt använda.

Melbourne, där allt började ❤
Posted in Photo - Random
2010-12-07 at 21:03:16



Comments
Postat av: Issa

Kom hem en sväng och fixa mitt?

2010-12-08 @ 01:26:30
Postat av: Martina- GATOMALO

Fixar du flygbiljetten så kommer jag på stört! ;)

2010-12-08 @ 10:36:55
URL: http://gatomalo.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag fixar det, det är fan värt det! (och då menar jag inte att du ska fixa fotoalbumet utan för att få hänga lite)

2010-12-08 @ 16:43:54
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback