hej luleå



hallå jag är i Luleå över sommaren!!! Hur knäppt, underbart, otippat, härligt, spännande, på TIDEN är inte det?! Åkte från Köln i ottan imorse och har känt mig ganska så flummig hela dagen pga nästan obefintlig sömn. Fick av en slump sitta på min favoritplats 8F och var så exalterad att jag inte ens kom mig för att sova någon timme. Är i för övrigt otroligt glad att jag för en gång skulle bestämde mig för att inte vara SAS trogen pga av strejken just nu. Av någon konstig anledning händer det alltid någonting när jag är ute och flyger? Om det inte är snöstorm är det strejk eller vulkanutbrott. 

men i alla fall! Jag och mamma var på Lilla Skafferiet och lunchade och jag åt denna lowcarbiga salladen (den var god, men alltså en blir ju inte mätt av zoodles?) Vägde upp det hela med att vräka i mig tacos sen på kvällen. 


Ja. Det var väl på ett ungefär min första dag hemma i Norrbotten. Hade tänkt att det kanske skulle bli kul att börja blogg lite nu när jag är hemma? (Alltså det KÄNNS som om jag sagt detta förr, men denna gång kanske det verkligen fungerar?) 

Ps. Jag var och såg Håkan Hellström på Ullevi med Issa förra helgen. Men det förtjänar ett alldeles eget inlägg eftersom det var helt MAGISKT. Ds.


Posted in Other
2016-06-10 at 22:33:41



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback