karnevalsflykting

 
När detta kommer upp sitter jag på ett plan till Sverige! Ja! Jag flyr karnevalen och hälsar på min kära Kaiser i Malmö. Ska bli riktigt nice. Ska försöka komma igång med vardags-fotograferandet (som det känns som att jag har sagt några gånger?) och det är ju alltid en bra grej att resa till ett nytt ställe och få lite inspiration. Vi ska på invigningen av en vegan bar/restaurang (?) ikväll så förhoppningsvis fotar eller filmar jag lite då.
 
Men först lite vardagsfoton från igår när solen sken, vi tog en prommis, drack kaffe och betraktade karnevalsens glassplitter.
 
 
 
Posted in Photo - Random
2015-02-14 at 16:16:00



Comments
Postat av: h

hur folk skräpar..

2015-02-22 @ 16:42:31
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback