Instagram, February



Frukost och mera frukost! Har jag nämt tidigare att det är den bästa måltiden?


Snön kom till Köln! Det var visserligen bara ett par fluttiga snöflingor som ändå försvann efter en halvtimme, men ändå.


Och så kom karnevalen till stan. Jag var utklädd till Black Swan ena dagen och till nörd den andra.


Och som var plötsligt våren här! På med tygskorna och jeansjackan fort som attan!


Läste Alex Schulmans "Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det mistna trött" för andra gången och åt typ världens godaste morotskaka med valnötter. Och så en rad ur en låt av Håkan Hellström.



Åt sushi "All you can eat" tills jag nästan sprack och grät så att jag fick vätskebrist till filmen "Extremely loud and incredibly close". (Roligt att de stavat fel pa biljetten och så himla awesome att en film på bio kostar 4 €.)


Lite mer frukost men denna gång till lunch (alltså knäckebröd är ju ändå himla underskattat, eller hur?) och en utomordentlig sallad som jag slängde ihop. 


Och så till sist konst, en sol och lite färg.

På onsdag åker jag till Sverige. Kommer troligtvis att uppdatera ganska flitigt då. Om ni vill följa mig på Instagram kan ni ju söka på Gatomalo_ så hittar ni mig eller om ni inte har en smart telefon kan ni klicka HÄR.


Posted in Photo - Random
2012-03-04 at 16:39:32



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback