Varför jag hatar isländska vulkaner



Om 18 timmar kommer det se ut såhär uppe i luften.

På lördagsmorgon hade jag tänkt sitta på ett plan till Stockholm för att möta upp mamma och och flyga på semester. Varför ska det alltid vara såhär när jag ska ut och flyga?!

Förra året stoppade Eyjafjallajökull (ja, jag var tvungen att googla stavningen) mig från att flyga och vara gäst på min brorsas bröllop i Norrköping. Då satte jag mig i en bil med en främling och åkte 16 timmar i ett svep. Tvinga mig inte att göra det igen, Grimsvötn.



Om det är någon som är intresserad av att följa mitt öde, kan ni kolla in den här länken.
Posted in Other
2011-05-24 at 13:38:23



Comments
Postat av: Emma

Åh herregud den där sidan gjorde ont i mitt miljövänliga hjärta. Ska dock hålla tummarna för att du kommer iväg :) inte för att det skulle göra så mycket om du var här i helgen. men ändå.

2011-05-24 @ 22:47:50
URL: http://theopposites.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback