Och det skulle ju va dans, dans, dans!

Okej, Tolvskillingsoperan var det konstigaste jag sett. Jag vet inte om jag gillade den eller inte eller vad den handlade om. Det var 3-4 olika personer som delade på den manliga huvudrollen och man visste aldrig vem som var vem. Skådespelarna läste sina repliker från en stor skylt och delade ut plakat till publiken där det till exempel stod "Es muss etwas neues geschenen" (=det måste hända något nytt). Och skrek och härjade gjorde de. Men det var en kul upplevelse, även om det var ansträngande.

Och ja, jag hade på mig en blå klänning som har katter med flugor på. Succé!
Därefter hängde vi en stund på Brüsseler Platz och gick på stans bästa hiphopklubb och dansade oavbrutet i 5 timmar.

En helt vanlig torsdag.
Posted in Other
2011-05-22 at 13:46:23



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback