Cocktailpartyt

Det gick rätt bra det där med cocktailklänningarna igår. Tyvärr har jag inga bra bildbevis men drinkarna var i alla fall goda och fruktiga och alla gäster var fina. Tyskar försökte sig på att prata svenska och svenskar tyska. Jag ska också passa på att tillägga att de sistnämnda lyckades bra mycket bättre.

Nu ska vi iväg till Dortmund för en Kabarettföreställning. Kostjas mamma har ett nytt program så det ska bl
i väldigt roligt att se. Dagen till ära har jag dragit på mig skjortan som jag sydde om till en kjol förra året.





Posted in Other
2011-03-26 at 15:50:45



Comments
Postat av: Abdullahdina

Very interesting site --- quite informative

2011-06-29 @ 08:29:22
URL: http://abdullahdina.blogbrief.com
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback