Bebisar och hotellfrukost

Jag har alltså hunnit vara till Sverige en sväng, på en kort men härlig visit.

Jag och mamma bodde på hotell, frukosten var underbar, Ingrid var jättesöt, min nalle blev inte mobbad, min brorsa såg ut som om han inte gjort något annat i sitt liv än att vara pappa, alla är sjukt trevliga i Norrköping, jag fick se en massa snö, jag pratade i telefon med en god vän hela vägen från flygplatsen, min väska vägde 11,4 kilo och jag blev tvungen att ta på mig ett extra lager med kläder, Ryanair säljer rökfria cigaretter på sina flygningar(!), jag köpte två fina second hand-väskor, jag såg "I rymden finns inga känslor" på flyget påväg tillbaka och skrattade högt för mig själv flera gånger.
Posted in Other
2011-03-22 at 20:04:51



Comments
Postat av: Brorsan (farsan)

Du är välkommen tillbaka när du vill, tack för besöket!

2011-03-24 @ 12:30:24
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback