En drömsk bild - Före och efter

Nu när jag är klar med Tyska 1 så får jag äntligen tid för den andra kursen jag har läser, Digital Bildbehandling.
Den första uppgiften vi skulle göra var att ta en bild, bildbehandla den och sedan skriva en dokumentation om vad du har gjort och varför och vad ditt budskap är med bilden. Här är min uppgift:


(Haha, mina ben är så bruna ut att de nästan ser smutsiga ut.. Du får passa dig Isse, om 18 dar kommer jag! Förhoppningsvis är brännan fortfarande kvar vid det laget..)

Jag håller fortfarande på med dokumentationen, vilken ändå inte är så himla kul att läsa tror jag, så jag tror vi skippar det. Vad jag ville förmedla var i alla fall förmedla en drömsk känsla, ni vet den härliga känslan när man är på väg ut i världen, känslan att vara fri att själv bestämma vad vi man vill göra med sitt liv, var man vill bo och vilka man vill ta med på sin resa. Lite som den den här texten som visst går att köpa på T-shirts lite överallt:

"Quit your job - Buy a ticket - Get a tan - Fall in love - Never Return"

Eller helt enkelt -  Anyway the wind blows

Posted in Photo - Self portrait
2011-06-10 at 00:15:35



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback