Det var bättre förr, som man brukar säga

Har precis läst igenom hela mitt bloggarkiv och aaaah, min blogg var verkligen mycket roligare förr. Nu är det mest bara bilder kvar, vilket också kan vara trevligt, men jag tycker ju att det är så himla roligt att skriva också.

Så nu ska jag försöka få tillbaka den där rappheten som jag hade förut och som får mig själv att titta tillbaka i arkivet och tänka (utan att vara dryg), "haha, där var du allt fiffig".

Jag kommer även att göra några repriser på gamla inlägg som får mig att tänka tillbaka och som får mitt hjärta att le igenkännande inombords. Vi får se hur det blir. Förhoppningsvis bra.
Posted in Other
2011-06-20 at 16:33:00



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback