Svensk sommar - det bästa som finns

Förra veckan var jag i Luleå. Fem underbara dagar. Jag har bland annat:



Fikat på Roasters med Isse.



Badat i iskallt vatten och ätit plättar till mellanmål med Håkan, samt bränt mig (fast inte lika illa som Håkan).



Grillat hos Niklas med ett gäng kompisar (även fast jag inte grillade, men ändå).



Suttit på BBB och druckit mojitos mitt i veckan.



Ätit mjukglass i solen vid Luleälven.


Gjort glasyr till färglada cupcakes till Ingrids dop-party.

Utöver det har jag:


Varit ute på BBB hela fyra kvällar i rad och dansat till samma musik, lika många kvällar i rad. Spenderat tid med vänner, familj och bekanta. Fyndat på Storheden. Grillat i en sommarstuga. Ätit upp mig. Pussat på min brorsdotter och sett henne döpas. Haft efterfest i ett jättestort tält. Träffat människor från förr. Gått hem från krogen mitt i natten med solen i ögonen. Sovit alldeles för lite. Cyklat. Ätit kardemummabullar. Plockat smörblommor. Blivit myggbiten. Fotograferat.



Och tänkt att: "Luleå är allt bra bäst"
Posted in Trips
2011-07-10 at 13:56:12



Comments
Postat av: Linnea

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 09:53:44
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Louise

Vad fint att du fick lite svensk sommar också!

Gott med pannkakor också ;) <3

2011-07-19 @ 21:05:19
URL: http://louisekarin.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback