Veckan som gick

Den senaste veckan har jag:

- Gjort klar kursen Grafisk design II, wiho!
- Sett filmen "Black Swan" och blivit sugen på att börja dansa balett.
- Sett filmen "Micmacs" och skrattat som aldrig förr. Jag älskar Jean-Pierre Jeunets filmer! Har även "Tillsammans är man mindre ensam" och "En långvarig förlovning" hemma och tänkte titta på dem i helgen. ÅH de är så bra. Om ni inte sett dem, SE!
- Beställt kurslitteratur för en hel förmögenhet.
- Registrerat mig till "Digital bildbehandling" och sett den första lektionen.
- Målat lite med akvarell.
- Planerat att börja med en ny akrylmålning men inte haft tid. (Jag har dock en cool idé Hoakley)
- Varit till en kameraaffär och fått klart för mig att den gamla kameran tyvärr inte fungerar, synd.
- Köpt biljetter till FC Köln - Werder Bremen imorrn. Vi har värsta bästa platserna!
- Gjort en väldigt lång önskelista på H&M. Jag vill ha sommar nu!
- Börjat räkna ner. Om 127 dagar far jag och mamma utomlands tillsammans!

Den här våren kommer bli hur bra som helst. Det känner jag på mig!

Lite akvarellpyssel från igår.
Posted in Other
2011-01-21 at 13:07:38



Comments
Postat av: H

me like! coolt att ni ska se fotboll också=)

2011-01-21 @ 19:53:42
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback