Och det skulle ju va dans, dans, dans

Idag var jag på min första balettlektion på väldigt länge. Det gick alldeles för snabbt och jag var hela tiden två, tre, fyra steg efter alla andra. Efter halva tiden ville jag bara ge upp och gå hem. Jag antar att det tar ett tag att komma in i det. På tisdag tänkte jag bita ihop och gå dit igen.


Deutsch:
Ich habe wieder angefangen, Ballett zu tanzen. In der ersten Tanzstunde ist alles viel zu schnell gegangen und ich hatte überhaupt keine Ahnung was ich machen sollte. In der Mitte der Stunde wollte ich einfach nur nach Hause gehen. Ich bin aber trotzdem geblieben und es hat am Ende echt Spaß gemacht. Ich hoffe aber dass es nach einigen Malen besser gehen wird und dass ich morgen nicht so einen schlimmen Muskelkater kriegen werde...

Bilder av månen som jag tog igår.
Posted in Photo - Nature
2011-02-18 at 21:19:15



Comments
Postat av: Fotograf Cecilia

Galet fin luna. Här hos oss är den mer vit ikväll. Tack för kommentarerna på bloggen. Ängeln med vingarna och motljuset är en stor favorit hos mig också.



Kram

2011-02-18 @ 21:54:16
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback