Påskafton

På Påskafton blev det mer shopping. Vi hade inte ens tid att fotografera. Vi gick omkring så vi fick ont i fötterna och blev tvungna att beställa in och dela på en gigantisk glass för att orka.


Efter det mötte vi upp de andra och gick på tivoli. Jag åkte ingenting eftersom jag blir illamående bara jag åker bil på en snirklig väg, men de andra åkte alla karuseller som snurrade åt alla håll och kanter. Uäää, jag mår illa bara jag tänker på det.


På kvällen satt vi en stund ute på en uteservering, fortfarande i bara kjol och linne, och efter det gick vi på Påsknattsgudstjänst i Kölner Dom. Det var fint.
Posted in Photo - Random
2011-04-28 at 17:25:55



Comments
Postat av: Anonym

love it

2011-05-19 @ 11:47:28
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback