Ny header

Jag får inte prata med Kostja när han pluggar. Men det är alltid just precis då som jag har extra mycket att säga förstås. Då blir jag den pratkvarn jag i vanliga fall inte är.

Jag bytte i alla fall header idag. Vad tycks? Jag hade lite svårt att bestämma mig så jag gjorde lite olika versioner. Vilken gillar du bäst?










Hittade de fina texturerna här, här och här.



Wenn Kostja lernt darf ich nicht mit ihm reden. Genau dann habe natürlich immer ganz viel zu erzählen...
Naja, welche von diesen Bildern gefällt dir am Besten?



Posted in Photo - Random
2010-09-23 at 21:02:48



Comments
Postat av: Mamma

Bilden längst ner var finast...men jag gillade bilden du hade förut

2010-09-24 @ 08:35:13
Postat av: Chris

Gillade 2a eller 3e. men hur gør du det dær? måste man ha photoshop?

2010-09-24 @ 10:39:49
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback