Ingen panik, allt på en gång

Nu är det många projekt på gång. Jag vet inte alls vars jag ska börja. Det är som att vilja lyssna på flera sånger samtidigt. Att vilja höra alla melodier på samma gang och sjunga med i olika texter. Jag vill lyssna på Tankesmedjan samtidigt som Melissa Horn, Robyns nya samtidigt som Håkan Hellström, Jan Delay och Gnarls Barkley. Jag vill baka blåbärsmuffins och diska upp i köket. Jag vill börja måla pa min nya gigantiska canvasduk samtidigt som jag vill teckna klart min senaste teckning. Sy en massa fina saker med min nya symaskin och sälja saker som jag inte behöver pa Ebay. Jag vill rita en Gatomalokatt och bygga en hemsida. Jag vill (bör) plugga. Vi far se i vilken ände jag börjar. Det lutar mot muffinsen.


Posted in Personal
2010-09-10 at 11:27:48



Comments
Postat av: issa

.......och ändå sitter du här?

2010-09-10 @ 15:18:57
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback