Ginatricot till Tyskland

För några dagar sen var jag inne på Ginatricots hemsida och hittade ett par fina klädesplagg. "De ska jag köpa när jag åker hem nästa månad", tänkte jag och kände mig belåten. Dagen därpå kliver jag ut ur en tunnelbanevagn och vad händer? Jo, jag blir fullkomligt bombaderad av reklam från alla håll och kanter. "Ginatricot, den svenska storjätten öppnar sin första affär i Tyskland!" Deras reklamer hänger på varenda busshållplats, tunnelbana, trappuppgång och varenda tjej från 14-50+ år (i form av en shoppingpåse). Nu är det snart inge kul att åka hem och shoppa längre..


"Ginatricot, der schwedische DOB-Filialist hat seinen ersten Store in Deutschland eröffnet. In der Kölner Schildergasse präsentiert er auf 1000m² und zwei Etagen Bekleidung und Accessoires. Die Einrichtung ist puristisch gehalten und wirkt vor allem durch die Ware." (Link)

Posted in Other
2010-10-05 at 22:21:02



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback