Lördagens skörd


Igar var vi pa loppis hela dan. Solen sken och det var riktigt varmt för en gang skull. (Nu är det 14 grader och regn igen..) Jag älskar verkligen loppisar. Det är en san smart idé. Folk kan sälja saker som det är trötta pa och vi andra kan köpa grejer som vi inte visste att vi behövde. Igar köpte vi: Mjukisbrallor  för 15 kr (för att vi inte ska slass om mina som Kostja alltid snor), en bakform liten nog att rymmas i varan lilla ugn för 5 kr, en liten kastrull för 20 kr - Perfekt till att skumma mjölk till en Latte, och en avlang thésil som är formad som en pinne för 5 kr.
Högpunkten pa dagen var:
En miniliten koffert för 5 kr! Egentligen var det en lite miniräknare där i, men den fungerade inte. Men det gjorde inget för jag använder den ända som en korthallare. Helt perfekt! Jag är hur nöjd som helst och har sprungit omkring och visat alla jag träffat. Kostja later mej hallas, men han tycker mest att den är onödig.
Onödig men cool.
Posted in Flea market
2010-05-30 at 17:01:28



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback