Saknad

Jag saknar att sitta pa Roasters och fika i timmar och att prata om samma saker om och om igen. Jag saknar att se bekanta ansikten pa stan. Jag saknar att sitta ute pa altan och grilla pa sommaren. Jag saknar havet och hur det luktar. Jag saknar lösviktsgodis och Sourcream-and Pepperchips. Jag saknar mammas kardemummabullar.  Jag saknar att sitta barbacka pa Meadlys rygg, känna gräset kittla under fötterna och begrava min näsa hennes man. Jag saknar att hoppa i det iskalla vattnet vid Udden redan i maj. Jag saknar att att ha Mira sovandes under min arm pa natten. Jag saknar att komma hem fran skolan, slänga mig i soffan och se pa Vänner i väntan pa att mamma ska komma hem. Jag saknar att kunna göra mig förstadd utan att vända tungan och hjärnan ut och in. Jag saknar att möta bekanta ansikten ute pa krogen och jag saknar det obligatoriska Maxbesöket efterat.
.
.
....aah, jag saknar Lulea!
Posted in Personal
2010-03-24 at 16:54:02



Comments
Postat av: Anonym

OCH JAG SAKNAR DIG - SOM FAN!

2010-04-07 @ 22:42:42
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback