Tips mot skovskav

Jag har köpt ett par nya skor. Eller egentligen 2 likadana par, ett par svarta och ett par ljust guldiga, för 15 € paret. Jag köpte först ett par med 10 cm klack men jag tog mitt förnuft till fanga och lämnade tillbaka dem eftersom att jag känner mej själv. Jag hade aldrig kunna ga nagon längre sträcka i dem och de hade blivit staende pa en hylla i garderoben. Kanske hade jag tagit fram dem da och da för att beundra den söta formen och jag kanske hade burit dem för att göra diskandet lite roligare. Men inte mer än sa. Bekvämlighet gar faktiskt före skönhet meiner Meinung nach.

I alla fall - en räddare i nöden för mej när jag har nya skor är Leukoplast - världens bästa skavsarstejp. Det gar att köpa fran Apoteket för ca 20 kr. Jag brukar alltid tejpa min hälar i förebyggande syfte när jag ska vänja mej vid nya skor, da behöver man inte lida sa fasansfullt mycket för att vara fin.

Länk till Apotekets hemsida.
Posted in Other
2010-06-22 at 21:55:05



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback