Tomten finns!


Nu har alla paketen från mamma kommit. Jag har fått både en reflexskärm och en mascara (och en hel drös med andra saker. Bland annat en påse Sourcream and Pepper chips men den är redan slut. Jag drömde föresten att de hade dem här i Köln, och jag blev överlycklig. När jag vaknade var jag inte lika glad..) I alla fall, jag har redan fått massor med julklappar och det är inte ens julafton än!

Jag har även fått världens godaste knäck. Vad är det för recept?
Posted in Other
2010-12-14 at 11:40:45



Comments
Postat av: mamma

Knäck i mikro men går att koka i en tjockbottnad kastrull. Tar dock längre tid Man får testa med "kulprovet"Ta upp lite varm knäcksmet i en tesked och häll i en mugg med kallt vatten. Om det går att forma till en kula=klart!

www.kokaihop.se/recept/knack-i-micron



2010-12-14 @ 20:18:37
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback