Hej igen.

okej, nu har jag klarat av den hela sista säsongen av Ensam mamma söker. Allt blev som jag ville, yes! Och jag ska erkänna att jag rös konstant det sista programmet och jag fick till och med en liten tar i ögat. Jag glädjs mej sa mycket för dem!

Jag har även hunnit med att:
  • Spelat Wii och boxas som en galning 20 minuter i sträck och spöat alla (=sjuk träningsvärk dagen efter)
  • Köpt 3 underbart snygga converse för 45 Euro - tillsammans!
  • Spatserat runt pa tva julmarknader mitt i värsta rusnings-julhandeln. Det var mys ända.
  • Gjort 12 sushirolls
  • Fatt tunghäfta och glömt bort det svenska ordet för glasses. Ni vet sana man har för att kunna se bättre..
  • Spelat fotboll (det har blivit som en liten tradition sahär med söndageftermiddagrna)
  • Försökt sjunga julsanger pa tyska
  • Byggt en egen adventsljusstake och tänt det första ljuset
  • Börjat packa (vi flyttar pa tisdag klockan 11!)
  • Upptäckt att vi har gräsligt mycket mer grejer än vad jag trodde
  • Haft olidlig växtsvärk (Kan man fa det igen bara sadär? Jag trodde jag hade växt färdigt...)


Posted in Other
2009-11-29 at 22:49:10



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback