Jag ramlar dåliga gatan fram

Jag ramlade alldeles nyss in på världens värsta emo-blogg. Det var nästan så att jag hade kunnat tro att jag var självmordsbenägern om det inte varit för det test som jag gjorde igår där det visade sej att jag var 0 % emo och att jag älskar mjuka fluffiga saker och mitt liv är fantastiskt och rosenskimmrande.

Eh jaa. I alla fall.
Emo-tjejen verkar trots detta vara rätt lik mej.
Hon tycker att Håkan Hellström är Gud.
Då kom jag och tänka på att när han spelar på Kulturens Hus, fredagen den 10/10 har jag fått reda på att jag jobbar kväll? VAD ÄR DET FRÅGAN OM??!!! Jag trodde inte det var sant när jag fick syn på det i mitt schema. Jag jobbar ju aldrig kväll på fredagar! Och så var det såklart tvunget att bli så just då.
Helvetes jävla skit.
Det är ju lika bra att gå och dö.

Posted in Other
2008-09-24 at 16:39:02



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback