Blablablah på dej va

Alright, svaret jag fick från Håkan gällande Wikegårds uttalande om Tuukka löd någonting som liknade detta:

Wikegård: "Vi tittar på en negativ sak alltså, jag tycker fan vi gör det. Det är Mäntylä, som jag kan få lite delirium på ibland faktiskt, han är ute och far. blablabla stänga butiken blabla bla timrå 1-0 blblalba..... hade jag varit Dahlén då så hade jag bara liksom *ooouuchh* strypt den där Mäntylä."


Phu!  Du rör och du dör, typ.
Posted in Other
2008-09-23 at 23:11:17



Comments
Postat av: håkan

vad vore jag utan min egna lilla rättstavare:)

2008-09-24 @ 00:00:42
Postat av: Martina

Jag kunde inte tillåta dej att stava Mäntylä - Mentylä, fattaru väl.

2008-09-24 @ 08:25:20
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback