Norwegian har satt sin sista potät

Min första lördag denna helg blev kanske inte riktigt så lyckad som jag ville.
Flyget var försenat vilket ledde till att vi missade vårt tåg till Norrköping och fick vänta.
Vänta. Bland det värsta som finns, speciellt när man ser alla små detaljer som gör hela processen så omständig och utdragen. Till exempel: "Vi beklagar för förseningen....hoppas ni ska ha en trevlig resa här ombord med oss...  vi hoppas att ni kommer tillbaka snart!" HALLÅ! Det hjälper inte att beklaga att flyget blev försenat, gasa istället! Om du hade skippat att säga detdär hade vi kanske varit framme nu? Herregud.

I alla fall, nu sitter jag här i min ensamhet i Norrköping. Danne och Emilia åkte just iväg för att hämta Arre och Kate på Arlanda. Ett långt lång-bord är uppdukat inför festen imorgon med en, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio, elva, tolv, tretton, fjorton glas och dubbelt så många bestick. Måste gå och kika in kylskåpet vad det kan bli för mat, jag blev så nyfiken.

Råkade föresten handla lite grejer idag. Jag älskar Monki.
Posted in Other
2008-10-03 at 20:28:28



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback