Jag kommer aldrig tillbaka hit igen

Jag har drömt så mycket konstigt inatt att jag kände mej helt utmattad när jag vaknade imorse. Först var det precis som om jag levde på 1800-talet och allt var smutsigt och massa kryp överallt. Jag minns att det var en jätteobehaglig scen där det kom en hel hop av slemmiga äckliga insekter med långa spröt hit och dit som jagade mej. Jag sprang så fort jag kunde och fick tårar i ögonen och sen, helt plötsligt, förflyttades jag framåt i tiden. Jag såg Eola och en annan snubbe gunga fram och tillbaka i en gigantisk gungställning. Eola pratade svenska och vi förstod varandra hur bra som helst. Jag minns att jag inte tyckte det var konstigt alls. Nisse var också där, plus en annan katt som jag döpte till Pondus. Den var nog vit.

Sen var det slut. Bara sådär. Jag kommer aldrig få veta vem som kunde hoppa längst.
Posted in Dream diary
2008-10-20 at 11:38:03



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback