"We're adults. When did that happen?"

"And how do we make it stop?"


Jag vill verkligen inte bli vuxen. Det måste ju vara bland det tråkigaste man kan bli.
Tänk att måste gå till jobbet och göra samma jäkla sak var-enda dag! Jag hade nog blivit knäpp. Jag skulle kunna tro att det ligger nånting i det dom som redan har gått ut skolan säger. Vi har det allt bra. Vi som fortfarande är barn. Man borde nog ta till vara på de här sista veckorna som är kvar för att sedan orka stå emot pressen att bli stor.


Å andra sidan säger jag inte nej till att få en jobbtelefon och månadslön.
Då känner man sej helt plötsligt som nånting mer.

Typ som ett seriöst & viktigt barn. (För fan heller att jag blir vuxen.)



"Jag blir väldigt irriterad när de vuxna tjatar om vad jag ska bli.
Jag är ju någonting, eller hur? Jag är ett barn."  - Erik, 6 år




Posted in Personal
2008-05-12 at 23:33:54



Comments
Postat av: sandra

nä fy fan för att bli vuxen :( skjut mig

2008-05-13 @ 20:48:51
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback