Saker att se framemot

1. Att få inte bara ett, utan två (jahaja, nu är det visst tre) paket som mamma skickat.. hoppas, hoppas de hinner komma innan fredag.
2. Att få veta om jag kommit in på de kurser jag sökt till. Får besked imorgon eller på fredag.
3. Att fira en tyskt jul i Gmünd och få träffa Kostjas familj igen.
4. Att julpyssla ännu mer.. ska se till att göra fler chokladpinnar och bränna lite mandlar. Helst idag.
5. Att bli klar med min tavla. Som jag egentligen tror att jag är färdig med, men jag kan inte bestämma mig om jag är nöjd eller inte.

En random bild från i höstas.

Posted in Other
2010-12-08 at 11:08:12



Comments
Postat av: mamma

Ja t.om 3 paket :)

2010-12-08 @ 13:22:37
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback