Helgen som gick

Har vi brottats med folk i julhandeln och jag har slagit in en massa julklappar. Jag har målat två tavlor och konstaterat att det börjar bli lite fullt på väggarna. Ätit julmiddag hos Kostjas mamma och haft snöbollskrig. Lyssnat på tre snubbar i frack som sjöng sånger i den HÄR stilen (Helt fantastiskt!) och druckit barnglögg. Vi har spelat Monopol med 1-2 och 5 cent, och jag vann överlägset hela alltet. (Det var synd att vi inte spelade med större valörer.) Jag har för första gången i mitt liv önskat innerligt att det ska sluta snöa och att all snö ska smälta bort innan julafton. Vi har sett det sista avsnittet av Six Feet Under och gråtit en skvätt.

Posted in Photo - Random
2010-12-20 at 13:13:06



Comments
Postat av: Alex

Jatte vacker blogg du har... :0)

2010-12-21 @ 21:40:43
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback