Glada nyheter

Yes! Jag kom in på de kurserna jag sökt! Nu gäller det bara att välja vilka jag ska gå. Jag ska definitivt gå "Tyska i Köln" som är en tyskakurs på 30p. Fick föresten ett telefonsamtal från Sverige redan igår där en man berättade att jag hade kommit in på den. Var ute och handlade julklappar i ett jättestort varuhus i värsta julklappsrushen. Där stod jag (i min eskimojacka, se bild nedan) svettandes och försökte febrilt ur mig några smarta svenska ord,  och med Kostja mimandes och gestikulerandes bredvid mig: "VEM-ÄR-DET? K-O-M  D-U  I-N?!"

Och det gjorde jag!

De andra kurserna jag kommit in på är två distanskurser. "'Digital bildbehandling, 7.5hp" och" Fotografi - Visuell kommunikation, 7.5hp". Jag vill helt klart gå båda kurserna men jag tänkte att jag skulle gå en nu till våren och kanske den andra nästa höst. Är det någon som har gått dessa kurser och har någonting att säga?
Posted in Other
2010-12-09 at 10:23:38



Comments
Postat av: julia

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-09 @ 21:50:30
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback