Selfies

Bestämde mig imorse för att äntligen att rensa upp och organisera om min laptop en aning, vilket var väldigt välbehövligt. Jag upptäckte då den nästan bortglömda mappen "Photo booth" och blev nostalgisk och började fnissa okontrollerat. Tänkte vi tar en titt på tiden innan selfien var en selfie.
 
 
Här är jag på min första karneval, det måste ha varit 2010?
 
 
Helt normal knäckebrödsselfie.
 
 
Sliter mitt hår av någon anledning, oklart vad.
 
 
Fotbolls-VM 2010. Observera den svenska flaggan även om sverige inte fick vara med. tror jag?
 
 
Överdimensionerad rosett (fluga). Jäkligt brun var jag också. Måste ha varit sommar.
 
 
Egensydd kjol av ...hör och häpna - en gammal skjorta!
 
 
 
3D-brillor i Tildas Hanna Montana-rum.
 
 
Revolutionerande avklippta vantar.
 
 
Haha alltså kolla denna. Hoppas ni har kvar den, Danne?
 
 
Selfie i ett kök i en 8-rummare på Östermalm. Borde göra en repris på det snart!
 
 
Första selfien i nya lägenheten!
 
 
Tankar D-Vitamin.
 
 
Klunkar C-Vitamin.
 
 
och så denna med nästintill vitt hår och hennatatueringar över hela kroppen efter några veckor i Frankrike får sammanfatta det hela. HEJ!
 
Posted in Other
2015-01-25 at 19:59:00



Comments
Postat av: Mamma

De bästa selfies jag sett! Kanske för att du inte kände till ordet ens. Vilken fantasirikedom måste jag säga

Svar: Haha mamma 😂
gatomalo.blogg.se

2015-01-29 @ 21:18:32
Postat av: DO

Jo det är klart vi har kvar den! (Är inte helt säker på exakt var den är bara... =)

2015-02-18 @ 14:50:45
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback