En torsdagslista

En bild på dig just nu:
 
 
Hej hej. Sitter hemma och jobbar lite med olika saker. Redigerar bilder från en familjefotografering som jag hade i söndags, lyssnar på Filip och Fredriks podcast och kokar havregrynsgröt (med kokosmjölk, är väldigt spänd på resultatet). 

Ditt skrivbordsunderlägg på datorn:
 
 
Min drömlägga på ett tak i Nya Zealand. (det måste inte ligga just där vill jag tillägga.)

Din senast pinnade bild på Pinterest:
 
 
Det här underbara köket. (okej, här ljög jag. Egentligen var det ett citat av Håkan, men kände att det kanske blev lite mycket så jag pinnade snabbt denna).

Låten som spelas nu i ditt Spotify:

Lyssnar som sagt på Filip och Fredriks podcast, avsnitt 179: Fest eller kolera. De är i Sibirien med Somalias bandylandslag.

Senaste nedladdningen i itunes?

Använder inte itunes men min senaste nedladdade podcast i appen "Podcaster" var P1 Dokumentär: Skotten i Rödeby - om att stå bredvid en tragedi. Har inte vågat lyssna på den än dock, för har hört att den är hemsk.
 
Senast skrivna anteckningen i din mobil?

Har en megalång anteckning som jag startade förra året då jag började skriva upp alla böcker jag läste, 37 stycken. I år har jag hitills läst två. Brukar även skriva upp vilka böcker jag vill läsa och den senaste boken på den listan var John Green - Paper towns.

Din plan för dagen?

Ska strax iväg och jobba (läs: lägga lego/pärlplattor/rita/spela spel/domino) och när jag är klar med det så kommer Kostjas pappa och hälsar på och han har med sig vårat nya bord! Ska bli spännande. Ikväll blir det att laga en god middag och premiäräta vid bordet skulle jag tro. Men före det lite strosande i loppisbutiker!
 
 
 
Ha en bra torsdag hörrni. (Imorrn är det fredag.)
 
Posted in Other
2014-01-30 at 12:37:00



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback