vit kopp + porslinspenna = designerkopp!

Köpte ett par vita koppar på en loppis för ett par veckor sedan. Hade en idé att piffa upp dem lite grann med en porslinspenna. Här nedan ser ni resultatet. Den pennan jag använde torkar efter tre dagar så man behöver inte bränna porslinet i ugnen. Ganska skönt tycker jag, eftersom jag är tveksam att kopparna ens hade fått plats i min lilla ugn..
 
En rolig pysselgrej att göra när man har lite tråkigt. En väldigt fin present också. (Det är nu mina nära och kära kan hinta om de råkar gilla idén. Har nämligen redan börjat införskaffa julklappar..)
Posted in Pyssel
2012-10-21 at 22:53:21



Comments
Postat av: Emma

ååh vad fint :)

2012-10-22 @ 20:47:33
Postat av: Mamma

Jättefina koppar!

2012-10-31 @ 19:39:40
Postat av: Louise

Vad duktig du är! Pysslig tjej!

2012-11-01 @ 11:40:58
URL: http://louisekarin.blogg.se
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback