Spendera mer tid i duschen!

Jag läste för någon dag sen en text/ordspråk som gick någonting i stil med: "The shower is the place your mind wanders, the place you can solve problems and get great ideas."

Jag tänkte inte mycket mer på det, men efteråt - igår närmare bestämt, fick jag världens snilleblixt när jag i duschen! Och då kom jag även på att jag vid flera tillfällen har kommit på mer eller mindre bra idéer när jag stått där inne i badrummet. Det måste ha någonting att göra att när man duschar inte tänker på någonting speciellt, utan låter tankarna flyga fria.

Så nu ska jag iväg och inhandla lite grejer för Ingrids present på hennes dopdag. Mer kan jag tyvärr inte skriva här eftersom jag vet att hennes föräldrar brukar kika in här med jämna mellanrum...
Posted in Other
2011-06-20 at 13:11:37



Comments
Postat av: Ena föräldern

Spännande!



Vi syns nästa vecka!

2011-06-21 @ 21:38:21
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback