Lyckan när en bortkommen väska kommer till rätta igen.

Nu är både jag och min väska tillbaka i Köln igen. Vi skiljdes åt någonstans på Köpenhamns flygplats, där den (tillsammans med bagage från 30 andra personer som också flög från Stockholm) valde att stanna och jag flög vidare till Düsseldorf. Hur man lyckas glömma packa in så många bagage i ett flygplan och sen verka förvånad kan jag för mitt liv inte förstå, men nu har jag i alla fall fått det hemkört, så jag är glad och nöjd.

Var väldigt orolig att flaskan med saltvatten som jag tagit med till Kostja hade kommit bort, och inte minst mina två nya färgsprakande bikinis som nu ska invigas på Aachener Weiher.
Posted in Trips
2011-06-06 at 11:32:49



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback