Tillsammans är man mindre ensam

Jag läste ut min första tyska bok i helgen. 500 sidor "Tillsammans är man mindre ensam".
Som jag skrivit tidigare här på bloggen så älskade jag den filmen. Audrey Taotou är en fantastisk skådespelerska och han som spelar Franck ser ut som en kopia av Dr. Derek Sheppard.

Strax efter jag läst ut boken satte jag mig ner och tittade på filmen tillsammans med Kostja.
Stort misstag. Det var en sådan besvikelse! De stressar igenom hela boken och hoppar över alla intressanta delar. Man hinner inte lära känna karaktärerna för 5 öre och förstår inte vad de håller på med. Nää, läs boken istället.

Boken hade gjort sig bra mycket bättre som en tv-serie.

Posted in Other
2011-02-01 at 10:34:53



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback