Breakfast in Germany, lunch in Holland & dinner in Belgium

Jag har inga bildbevis från Tyskland och Holland på grund av trötthet men här kommer några bilder på när vi spenderade några timmar i Antwerpen. Just nu är vi i De Haan, precis vid havet! Som jag har saknat det.



Vi blev tvungna att vandra omkring i antwerpen ett par timmar eftersom vi inte fick komma in i vår lägehet för än klockan fyra. Det gjorde inte så mycket för Antwerpen är jättemysigt.


Staden är även centrum för diamanthandel och diamantförädling.


Okej, jag gillar dörrar. Antwerpen är himmelriket på jorden för såna som mig.


Posted in Trips
2011-08-27 at 13:27:44



Comments
Postat av: Emma

gud vad du reser runt. trodde du skulle vara fast på ikea? fina bilder dock som vanligt!

2011-08-27 @ 20:52:08
URL: http://theoppsites.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja man passar väl på. Från och med måndag är jag fast.

2011-08-27 @ 21:55:07
URL: http://gatomalo.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback