Skärtorsdagen

Det är inte lätt att vara bloggare när det är 25 grader ute och solen skriker efter en ska jag tala om.

Helgen har varit toppen. Min mamma och Kostjas familj har varit här och hälsat på och vi har haft det fullt upp hela tiden. Tänkte att jag skulle sammanfatta det varje dag för sig för att hålla ordning och reda. Vi börjar med torsdag:




Efter lite shopping tog vi en paus och satte oss på Kleines och åt en paj med sallad och drack lite kaffe.



Himlen var knallblå och där satt vi på självaste skärtorsdan i linne och kjol. Mamma kunde inte tro sina ögon.


Efter att ha köpt 2 kg jordgubbar satte vi oss vid Aachener Weiher, solade och matade ankor med svenska kardemummabullar.


Sen nalkades det sushi! Jag och Kostja fixade och mamma spelade Tetris på Gameboyet som vi gett henne.


Min favorit var den med rökt lax, gurka, ägg och squash.


Fortsättning följer...

Posted in Other
2011-04-26 at 12:38:06



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback