Lördag+måndag

I lördags var vi på loppis. Jag vet, vilken skräll va? Jag köpte en glasburk med timjan som var Made in Köln.






Igår åt vi fingerfood a lá Thai. Och nudlar med ägg. Att nåt så enkelt kan va så gott. Hur bär man sig åt? Jag måste snarast lära mig hur man gör. Vad är hemligheten, Kate?
Den dagen jag tar körkort vill jag ha en sån här bil.
Vi haft fint väder hela veckan. För några minuter sedan satte regnet igång att smattra utanför mitt fönster. Det får mig att tänka på sommaren. Och det gör mig glad.



Ps. Vad gör egentligen snubben i blå skjorta på bilden? Nyser han? Spyr han? ds.

Posted in Photo - Random
2011-04-12 at 11:05:12



Comments
Postat av: CherryX

Haha det heter "Snurrglass" xD Blir det nå halv-nordligt Sverige för dig i sommar? Skulle faktiskt vara asäckligt roligt om vi drog till Byske! =D

2011-04-12 @ 13:59:59
URL: http://tessepressexpress.blogg.se/
Postat av: Martina

sv: Ja just ja, det hade jag glömt! En Byskeresa hade verkligen varit nåt! Det var ju hundra år sen vi sågs!

2011-04-12 @ 20:32:36
URL: http://gatomalo.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback