Drömdagboken

Jag drömde att jag störtade med ett plan inatt. Var påväg till Australien med Kostja, Isse, Johanna och Hanna men när vi var över Nya Zealand någonstans (jag vet inte vilken väg vi flög, måste ha varit USA-vägen) så slutade motorerna att fungera och flygplanet störtade ner mot marken. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Skulle jag hoppa eller sitta kvar? På något vis lyckades piloten manövrera planet och nödlanda någorlunda mjukt och det verkade som om alla hade klarat sig. Jag hade dock stora blåmärken över hela kroppen som värkte något fruktansvärt. Det första jag tänkte när jag sprang som en vilde långt bort från planet i rädsla att det skulle explodera var:


"Hur ska jag kunna berätta att jag precis varit med om en flygkrasch för mamma utan att hon sätter sig på ett plan och kommer hit på stört?"
Posted in Dream diary
2010-10-06 at 13:43:31



Comments
Postat av: Rebecka

Jag drömde också att jag störtade med ett plan för någon dag sedan, skumt :0



Kramar Rebecka

2010-10-06 @ 14:54:56
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: caiza

haha läskig dröm xD

2010-10-06 @ 15:55:03
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: Bojan

Tackar!

Ja den är ball! jadu hur stavas de! :S ja vette tusan! haha

2010-10-07 @ 00:18:58
URL: http://bojans.devote.se
Postat av: ye

Haha skønt skæmt i slutet, flygkrasch - "komer hit på størt!"

2010-10-07 @ 13:17:42
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback