10.10.10

Idag har 70 par gift sig, bara här i Köln.  Kyrkklockorna har klingat konstant kan jag lova.

Det har varit en alldeles underbar höstdag. Vi har legat i shorts och linne i parken, kastat freesbee och spelat beach tennis. Jag har till och med fått lite färg på näsan! Hur härligt och konstigt (jag menar det är oktober?) är inte det?

Gårdagen spenderades i en liten djurpark där vi matade åsnor, får, hjortar och getter. Dagens höjdpunkt var denna lilla prick. Varenda gång man drog honom lite i skägget stoppade han upp näsan i det blå. Jag tror jag aldrig har skrattat så mycket.. åt en get. Han såg så himla rolig ut.





Alltså jag vill bara börja skratta när jag ser den här lilla killingen. Ni skulle ha sett den framifrån. Den var bredare än vad den var hög.



Posted in Photo - Random
2010-10-11 at 00:41:20



Comments
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Haha oh härligt! =D Tack så mycket. Dina bilder är också väldigt fina ^^



Har lagt in en massa foton nu från helgresan :) Kanske är nåt som intresserar?

2010-10-11 @ 11:03:40
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: C A Y D E N S

SVAR: (förlåt för otroligt segt svar!)



Åh tack så mycket! :) Du tar också fina bilder! :D Haft en fin måndag då? :) (om måndagar kan vara fina.. :( )



Kram!

2010-10-11 @ 22:27:47
URL: http://caydens.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback