Multitasking

 

Jag är proffs på att göra 100 saker samtidigt. Och då menar jag inte att jag är bra på det, utan att det är ett måste för min hjärna. Jag kan inte koncentrera mig på mindre än två saker samtidigt. Jag sjunger när jag läser samtidigt som jag skriver. Jag tittar på TV-serier samtidigt som jag läser bloggar. Eller som nu:


Jag bloggar, ritar i Illustrator, klipper och klistrar i mitt fotoalbum samtidigt som tittar på när Kostja och Paul spelar Pro Evolution Soccer. Pau l är Tyskland och Kostja är Sverige. De värmer visst upp inför ikväll och Sverige har redan förlorat en gång.. det det mörkt ut det här.

 

Nu tvingar Kostja mig att agera cheerleader och spela på den lilla speldosan som spelar Sveriges nationalsång (den som mamma skickade till mig i ett paket för att jag inte ska glömma bort mitt land.)

Posted in Art
2010-11-17 at 15:59:09



Comments
Postat av: therese sohlin

vad fin du är!

hur är det med dig? :)

2010-11-17 @ 21:15:30
URL: http://theresesohlin.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback