Ny design!

Detta är vad jag har haft mej för idag - Jag har fixat en ny design till bloggen! Vad tycks?
Jag hittade ingen bra profilbild pa mej själv sa det fick bli mina fötter pa världens (enligt National Geogrphics?) näst vackraste strand, nämligen Whitehaven Beach i Whitsunday Islands, Australien. Världens vackraste strand strand i hela världen (enligt mej) är Radical Bay pa Magnetic Island i Australien. Den stranden har allt! Kokospalmer, träd, klippor, grottor, glest med folk och stora vagor.  Att ga omkring barfota där som terapi för fötterna.


Whitehaven Beach i juni förra aret.



Radical Bay har stora vagar. (i alla fall i mina matt mätt)


Är nästintill folktomt.




och har palmer och... apor?


Posted in Trips
2010-05-26 at 19:58:26



Comments
Postat av: Mamma

Snygg förändring av bloggen...men jag saknar din profilbild även om fötterna är snygga

2010-05-26 @ 22:26:43
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback