Mittwoch

Jag har känt mej trött i flera dagar nu, och jag tror att det är vädret som är tjuven i dramat. Senaste jag rapporterade härifran skröt jag om hur varmt och skönt vi hade det. Det är nu historia.
Det är mulet, regnigt och kallt. Vars tog sommaren vägen? Jag läste föresten att denna sommaren kan komma att bli kallare än vanligt pa grund av Eyjakjölluleullueleu-vulkanen pa Island.
Just ja, pa grund av vulkaneländet blev jag tvungen att bila upp till Norrköping för att gästa min kära brors bröllop (som var för ca 2 veckor sen nu). 15 timmar tog det. Det var dock inte sa jobbigt som jag trodde att det skulle bli. Helt klart överkomligt. Tiden gick rätt fort. Pa tal om det hade jag tänkt visa lite bilder därifran, men det far bli senare. Nu ska vi iväg och handla lite. Imorgon kommer nämligen Kostjas pappa och systrar pa besök och vi tänkte laga mat och jag tänkte baka blabärsmuffins. Här i tyskland är det farsdag imorgon. De är lite konstiga här. I söndags var det morsdag och imorrn är det farsdag.
ps. Jag köpte 500 g jordgubbar för 8 kr idag. Helt klart överkomligt. De är redan slut.. ds.
Posted in Other
2010-05-12 at 19:34:34



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback