Fynd

Igar var vi pa en Loppmarknad. Vi köpte en brödkniv för 10 kr och en smörburk för 5 kr. Det är nämligen sa att här i Tyskland är smöret inslaget i papper och margarin är i en burk, alltsa het omvänt mot vad vi är van vid. Sa vi hittade denna perfekta lilla "bricka" med ett lock för att stoppa smöret i.

Köksprylar i all ära, men nu till mitt största fynd - ett par skor! Senaste i lördags bestämde jag mej för att jag ville ha ett par vita Converse. Grejen är den att det är sa dyra.. (700 kr, minst) Men igar maste ha varit min lyckodag, för där stod de, pa det sista bordet pa loppisen, i min storlek och allt. (i storlek 37 mamma, sa kom inte och säg att vi har samma storlek längre..) För 200 kr! Grejen var den att vi bara hade 50 kr i kontanter, men efter en hetsig joggingtur till närmsta automat sa blev de mina. Jag är sa glad! De är som att ga barfota i, fast bättre.
.
.
Posted in Flea market
2010-03-29 at 23:55:40



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback