Jag köpte för en tid sen ett paket Müsli


Jag minns precis hur jag tänkte, och det var:
"Den här var ju billig och ser rätt god ut.
Synd bara att det är russin i den..
Äsch, de gar väl att peta bort."


Men som jag har fått peta!
Det var mer russin än havregryn i den där jäkla müslin!
En hel kopp har jag petat ihop, och då är det till och med lite kvar i påsen!
Gudars.


Det är tur att min lilla mamma kommer med Sunt och Gott på måndag. Så jag får äta frukost i lugn och ro för en gång skull. Utan petande.
Posted in Fun
2010-06-22 at 22:25:43



Comments
Postat av: Aron

Haha men du har ju köpt fruchte musli har den inte naturell i Tyskland?:)

2010-06-23 @ 10:43:55
Postat av: Martina

Det verkar inte som det. Jag letade som en galning men hittade det inte nagonstans.. mamma kommer som en räddare i nöden! Hörde föresten att du var lite sugen pa att komma och hälsa pa ocksa? :)

2010-06-23 @ 11:18:50
URL: http://gatomalo.blogg.se/
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback